facebook instagram

Cały czas poszukujemy formuły, która będzie ciekawa i pozwoli członkom klubu biznesowego Link Members Club w jak najpełniejszym stopniu czerpać z oferty, jaką im proponujemy. Dlatego tym razem postawiliśmy na spotkania z osobami, które bezpośrednio odpowiadają za nowe korzyści, które oferuje Link Members Club.

- Tomasz Nocoń z firmy Peneco zaprezentował możliwości optymalizacji opłat za media
- adwokat Jakub Józefczyk poruszył kwestię, która dotyczy nas wszystkich - nowych przepisów o ochronie danych osobowych – RODO

Na Forum nie mogło zabraknąć także stałych punktów programu, które zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem uczestników: - świat dużego biznesu reprezentował jeden z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców, profesor Andrzej Blikle (czy jest ktoś, kto nigdy nie jadł słynnych pączków z jego cukierni? ), który opowiedział nam o „Turkusowej firmie XXI wieku”. Temat jest niezwykle interesujący i dotyczy przedsiębiorstw, które osiągnęły sukces dzięki odrzuceniu większości – zdawałoby się nienaruszalnych – zasad korporacyjnego porządku. Profesor Blikle przybliżył nam, jak te innowacyjne rozwiązania skutecznie wprowadzić w naszych firmach
- szkolenia to kolejny punkt programu, na który zawsze czekamy. Tym razem zaprosiliśmy psychologa biznesu z niemal 20-letnim doświadczeniem, doktora Marka Wojciechowskiego, który - opierając się na behawioryzmie - uczył nas, jak budować relacje z klientem.
- ideę start-upów i inwestycji tym razem reprezentował Pan Artur Brzychcy, który jest jednym z niewielu w Polsce ekspertów zajmujących się lokatami kapitału w alkohole. Podczas spotkania dowiedzieliśmy się jak skutecznie lokować stosunkowo niewielkie pieniądze, by bez ryzyka uzyskać z inwestycji wymierny efekt finansowy. Aby jednak nie poprzestać na teorii, połączyliśmy przyjemne z pożytecznym degustując ten szlachetny trunek.

Podczas Forum nie mogło zabraknąć szkoleń. O tym, jak podnieść wartość swojego biznesu uczyliśmy się od Piotra Strzyżewskiego - dyrektora i trenera sprzedaży, projekt managera, doradcy biznesowego. O tym, jak budować swoją markę osobistą, mówiła Joanna Janowicz - doradca biznesowy i strateg marki, ekspert komunikacji od 15 lat. Wyróżniona nominacją do tytułu „Człowiek Roku magazynu BRIEF”.